Dop bla

Igår var vi på victors dop, för er som inte vet så är Victor Simons lillebror på sin mammas sida.
Det var en mycket trevlig tillställning och man fick träffa Simons mormor å morfar. Momma hans träffar jag ganska ofta men inte morfar så det var kul!

Pratade även med Tessan i tlf tidigare på dagen och tydligen... jag vet inte om jag tagit upp det här innan men i allafall, Så är väldigt många som hon pratar med imopnerade med hur vi sköter det här med Simon, att det funkar liksom. Jag å andra sidan är inte förvånad.. bara glad att det gör det.

Vi har inga fasta tider som han kommer utan han får ringa eller så får dom säga till när han vill vara här eller så ringer jag. Så ibland kanske det inte är nåt en vecka för att sedan vara en hel vecka i streck. Det är så olika det där.  Men jag förstår inte varför man ska bråka om sådana här saker. fy va onördigt! jag tycker det är bra att vi kan umgås fast man inte är ihop. Jag tror det är mycket bra för simon också att se att hans föräldrar faktiskt kan umgås.
Sen en mega eloge till Anders som är Tessans nya kille! han har verkligen ett grymt tålamod med Simon och har gjort att han äxt nåt otroligt som person! all heder till han för det! Jag tycker även det är väldigt roligt att när han är ute å springer eller cyklar med Simon så kommer dom förbi å snackar lite skit, det tycker jag är kul!

Idag har jag haft värsta softar dagen och det kommer fortsätta tills jag ska sova. hade inte tänkt göra ett skit idag faktiskt! med stolthet faktiskt till å med!

Kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback