Denna helg inget nytt...

Ja, nu har jag helt och fullt fått tillbaka rösten iallafall. Det tackar man för! jag har i helgen vart med röda korset och sett till ev skadade vid storsjön runt. Jag måste säga att jag är imponerad över dessa som cyklar 20 mil alldeles frivilligt,å att jag tyckte det var jobbigt att åka bil runt ja... eller ja inte jobbigt men det tar på krafterna att åka 30 mil i bil. Det blir lite mer mil för oss efter som vi åker fram och tillbaka å väntar in osv. Men det var trevligt folk hela vägen och nästan inget hände. Jättebra!

Jag har även denna helg sjösatt en båt, Vart fyllechaffis, vart barnvakt,  cyklat lite själv fast inte entusiasmen var på topp och haft Simpe här, himla mysig helg med andra ord.

Det känns som om mitt liv är så himla innehållslöst, jag täner på en massa jag ska skriva och olika funderingar som jag kan lägga in men gör jag det inte direkt så glömmer jag av det. Kanske ska skriva ner det i en bok eller nåt.

Men för tillfället mår jag toppen! allt är ganska mycket så bra det kan vara!

Veckan som kommer stör mig, jobba... jag vet att man borde göra det men jag har helt enkelt ingen lust. Men jag kommer vara en god anställd och vara där varje dag! Ska ju vara ledig i 1 vecka om 2 veckor så det är väl bara att bita ihop...

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Suss

Men du! Jonsy har dragit igång en tråd om att vi ska ha träff i september så det kan ju glädja dig lite!
Då blir det klackarna i taket och supa sig under bordet *ehem*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback