Tävling i Radion & Ny frilla

ja nu har man vart med i en tävling på radion där man skulle motivera varför man skulle få 500 kr i presentkort på en ny öppnad klädaffär. Jag fixade ju det där lätt tydligen sa han killen i radion, ingen var i närheten av mig tydligen.
Hyfsat coolt... Min motivering var att jag gått ner 72 kilo å behöver nya kläder så klart, samtidigt som jag lite senare skickade in  en ramsa eller dikt var det nog snarare. Tyvärr så skriver jag det här hemifrån och dikten är på jobbet men jag kan om ni vill skriva in den här!

Har också skaffat mig en ny frilla, är så less på att alltid klippa mig kort så jag sa till frisörskan där att:
Jag har alltid  innan klippt mig kort, suprise me!
Och det första hon gjorde var att hämta en kollega som tydligen skulle vara en fena på suprise frillor, vilket hon faktiskt var!! jag var inte helt säker på att jag gjort rätt där ett tag men ångrar inte en sekund att jag gjorde det nu mer!! YEHAA!! ibland blir man överaskad av sin egen dumhet på ett bra sätt! frippan finns att se här nedan!



Förresten kan inte någon skriva nån kommentar någongång? hade vart kul å se vilka som läser det här.å kanske få lite feedback på ens liv.

Sa jag föresten att jag vart hos kuratorn i Tisdags? det gick ganska bra och hon tyckte att vi hade en hel del att reda ut så jag ska dit nästa Tisdag igen. Sen vet jag inte hur ofta jag kommer gå där men lite nu å då skulle jag tro... eller så blir det en gång i veckan eller nåt.  

Käkade wok idag, inte den mest intressanta av rätter kan sägas men med lite chilli, sparris å Sweetchilli sås så blir et kanon, ju mer sås ju bättre! kan inte få nog av det konstigt nog, skulle lätt halsa en sån flarra faktiskt!

Nää dags att se vad som är på dumburken...

Ses i morron!

Bengan

Kommentarer
Postat av: Sara

Heeej... Nu har jag hittat din blogg... :-) Ska snarast läsa igenom den. Hoppas att allt är bra med dig... Kram/ Sara, din tidigare arbetskamrat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback