Sjukhus å fika....

Idag har jag vart på sjukhuset och hälsat på Johannas mamma Åse, hon mådde bra efter operationen och verkade ta allt med ro. Härligt att det gick bra och lycka till säger jag!!!

Det fanns tre tjejer till där jag träffat innan som gjort operationen i Måndags och 2 mådde inte jättebra, det var t om så att en av dom skulle om opereras nu i eftermiddag. Inte alls roligt men jag tror det kommer ordna sig! den tredje var lika pigg som Johannas mamma, så det var kul

annars idag har jag vart fruktansvärt less. Ända tills Magda ringde å sa att jag kunde hänga med ner på stan på fika med henne å Sara, Så det gjorde jag!
Sen gick vi i 300 affärer och hittade nästan inget alls, tills vi var tvunga at sätta oss ner å bara fundera över livet. Sånt kan vara bra i bland, att stanna upp å se vad som händer. Jag har kommit på det idag fakiskt att man borde göra det oftare. Man missar så himla mycke annars, om man inte tar sig tiden att se det!

Nu ska jag till tandläkaren med Stoffe!

Har vart iväg en sväng och cyklat idag, var faktiskt ganska skönt. lagom varmt och jag bara lät vägarna föra mig dit dom ville. På vägen hem därifrån så hälsade jag på Simpe limpe! han var som alltid himla glad å se mig och man fick en bamsekram! gud va härligt. Sen försökte han visa när hans lilla syster skulle gå men det gick inte så bra. Jag vet inte vad det är men hon tycker inte riktigt om mig. Måste jobba på det där.

Ha de
Kram
Bengan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback