Old friends reunion week!!

 Nu sitter jag här på en måndag och funderar över veckan som gått.. det har hänt en del fast det inte känns som det, visst är det underligt att man tycker man har ett ganska tråkigt liv men det händer ändå en del om man bara tar sig tid att upptäcka det. Man borde kanske göra det ibland istället för att fokusera på det som är tråkigt. Visst lät det bra?! jag är en av världens sämsta på att göra just det. I alla fall nu på senare tid. Jag vill att saker ska hända hela tiden nu för tiden.
Men jag kan också känna att jag har för mycket. som nu denna veckan. jag kommer vara hemma imorron hoppas jag med Simpe och Ons-Tors är jag i STHLM med facket, för att på Fredag åka till Strömsund och göra klart allt inför föredraget som är helgen efter som jag också kommer vara borta. Jag kan ju på nåt vis förstå varför Linda blir lite less. Men jag ha sagt det till henne och jag intalar mig själv att det bara är ett tag nu det kommer vara så här. För inte kan man väl göra saker hela tiden? hela min image kommer ju förvinna då.. Eller jag vet inte om jag har någon image iofs. Men det känns samtidigt skönt att träffa folk. Jag är en hyfsat social kille och trivs med massa folk runt mig. Sån är jag! Men jag har dagar då jag bara vill dra täcket över huvudet också! det ska ni veta!

Men  iallafall. Nyligen berättade jag om Liza som jag inte sett på 9 år men som jag nyligen har träffat igen.
När jag och Linda var å fikade förra helgen träffade jag på Mattias som jag inte sett på 1 år.
Och nu i Torsdags så träffade jag Magda som jag inte sett på 4 år.
Och Sara min gamla jobbarkompis som jag inte hört av på jag vet inte hur länge skrev ett inlägg  i min blogg. Så henne ska jag försöka få tag i... Bara så att du  vet Sara! eller ser du det här kan du leta upp mig på hitta eller nåt!!

Idag har vi även släppt av Lindas kompis Veronica vid tåget. efter det skulle vi ta en glass på Douglas men det missade jag, efter det så kom jag på att vi kan köpa en på Coop nära i centrum då. det körde jag också förbi?? men herre jösses? hur gick det till? hyfsat tankspridd man har vart... men vända går det faktiskt att göra även med en Opel så det gjorde jag och 5 min senare spred sig en fantastiskt skön glass arom i gomen.

Jag har även vart ute å prov cycklat min ny servade cyckel. Det gick som en dans. och i centrum träffade jag även på min gamla vän Magda och hennes kompis Laila, Så vi kila hem till Laila å fikade en sväng. man ska aldrig underskatta lite gott kaffe!! gud vad det satt fint! men på vägen hem drog jag på lite väl med hojjen tror jag för det va helvete vad jag blev trött, å frös om händerna som en galning! Vantar ON säger jag tills nästa gång! måste komma igång med att cyckla lite nu innan jag ska börja hojja till jobbet! man vill inte börja med att hojja 2 mil om dagen. Nä trappa upp tror jag är bäst!

Annars tror jag livet är ganska lugnt för tillfället... i alla fall kan det tyckas som det. Men det händer säkert nåt som ställer allt på ända... eller har det redan hänt?  ja det vet inte jag å inte någon annan heller tror jag.

That´s the way this easter cookie crumbles!

Bengan Signing out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback