Oanade möjligheter!

Idag känns det som en dag full med möjligheter, jag har fått en konstig känsla av att allt kanske ordnar sig. Och det känns faktiskt ganska skönt! Eller JÄVLIGT skönt måste jag säga. Det har vart en del tunga grejer som hänt och nu kanske, kanske ljusningen är på väg.

Har som sagt fått kontakt med kurator,
Att Stoffe ska flytta har börjat sjunka in, sakta men säkert.

Ja nåt mer kommer jag banne mig inte på nu. står liksom lite still i kroppen. Men jag har en ro i kroppen som jag inte haft på ett tag nu.

Och en sak till... Min gamle gode vän Sara hörde av sig, faktiskt via denna bloggen så henne ska jag försöka jaga lite för att få träffa. Få se fall hon vill fika eller nåt lika mycket som jag. Sara är en gammal vän som jag faktiskt lärde känna på mitt förra jobb. Hon var en person som gjorde livet lite lättare och gjorde faktiskt arbetsdagarna en hel del roligare precis som firmafesterna! Har saknat henne! en hel del. så är det!

Mer som hänt idag är att Lindas kompis Veronica har landat i stan och kommer hålla osss sällskap till på Måndag tror jag det var. Himla trevlig tjej som jag ser fram emot att umgås med!!

Glad Påsk till alla där ute!

Kram
Bengan

Kommentarer
Postat av: Silasmargrethe

NICE AND WONDERFUL SITE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback